MindMed krijgt een ...
 
Meldingen
Wis alles

MindMed krijgt een NASDAQ notering 🍾

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
295 Bekeken
(@shroomstocks)
Active Member Admin
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 10
Topic starter  
Mindmed krijgt een notering op NASDAQ 🍾 Eindelijk is het moment daar waar veel Mindmed beleggers op hebben gewacht..
COMPASS Pathways heeft eerder een NASDAQ notering gekregen, waarbij we hopelijk binnenkort ook atai Life Sciences aan dit lijstje kunnen toevoegen. Dit betekend dat we in korte tijd 3(!) NASDAQ noteringen hebben weten te krijgen voor psychedelica bedrijven.
 
Super mooi natuurlijk, maar wat betekend dit voor het bedrijf en de sector? Kortweg zie ik als de grootste voordelen:
 
1. Een grotere groep beleggers krijgt toegang tot het verhandelen van aandelen Mindmed. Denk bijvoorbeeld aan institutionele beleggers die voorheen door restricties Mindmed niet konden verhandelen, waar dit door een NASDAQ notering nu wel kan.
 
2. Media aandacht voor zowel het bedrijf, als de gehele sector. Een 2e NASDAQ notering (en binnenkort dus mogelijk een 3e) zorgt ervoor dat het stigma rond psychedelica rap afneemt. Deze sector wordt meer serieus genomen.
 
3. Opname van Mindmed binnen verschillende indexes. Mindmed zal eerder onderdeel uitmaken van instrumenten waarmee we het risico spreiden.
 
De officiële press release en een toelichting hierop is hier te vinden: https://shroomstocks.nl/mindmed-begint-met-handelen-op-nasdaq/
 
--------------------
 
Wat vinden jullie van deze notering? Hebben jullie aandelen Mindmed, of zijn jullie dit nog van plan te kopen?

   
Citeren
Onderwerp trefwoorden
Petervm
(@petervm)
Active Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 6
 

Ja heel mooi! Ik was gelukkig net voor deze aankondiging ingestapt. Ik vroeg me al af waarom de koersen zo hard stegen 😀 . Alleen wel jammer dat de koersen daarna weer wat daalde en nu vlak zijn? Hoe denk jij hierover?


   
BeantwoordenCiteren
Deel: