Meldingen
Wis alles

Hallo

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
327 Bekeken
Petervm
(@petervm)
Active Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Hallo,

Net geregistreerd op dit forum en wil me meteen even voorstellen. Ik ben een beginnende belegger, die nieuw is met de handel in psychedelische aandelen. Ik wist uberhaupt niet dat dit een ding aan het worden was. Voorheen was ik voornamelijk bezig met crypto, maar het lijkt me leuk om ook wat andere dingen aan te houden. 

Sinds vorige week heb ik dan ook wat aandelen gekocht (Mindmed), en ben benieuwd wat dit bedrijf en andere bedrijven gaan doen komende tijd. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag kansen en koersen wil bespreken. Ik zie bijvoorbeeld dat er een tal van bedrijven zijn naast Mindmed waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik hoor jullie wel hierover op het forum!

Peter


   
Citeren
(@shroomstocks)
Active Member Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 10
 

Welkom op het forum Peter! Er is inderdaad volop keuze uit bedrijven waarin we kunnen handelen. Dit is natuurlijk mooi, maar ik kan me goed voorstellen dat starters hierdoor door de bomen het bos niet meer zien ;-). Mindmed is verreweg het meest bekende bedrijf binnen deze sector. Ik denk dat het bedrijf Atai later dit jaar ook bekend in de oren gaat klinken. Dit bedrijf krijgt namelijk net als Mindmed en COMPASS ook een NASDAQ notering. Genoeg kansen om te bespreken!


   
BeantwoordenCiteren
Petervm
(@petervm)
Active Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Het is inderdaad wat lastig om te kiezen met het grote aanbod aan bedrijven en medicijnen. Mindmed had ik gekozen omdat ik daar veel van voorbij zie komen op andere communities. Ik ben wel van plan later dit jaar ook andere aandelen te kopen. Even kijken hoe het loopt. 


   
BeantwoordenCiteren
Deel: